Kurs i arkitektur – Perleugle søker bolig


fuglebolig3

Fuglebolig

FAMILIEBOLIG

Eksempel på tverrfaglig prosjekt i teknologi og design. Bilder og oppgave fra kurs arrangert i Stavern i begynnelsen av mai 2010. Oppgaven til kurset finner du her: Boligannonse.  Bilder fra kurset: Fuglebolig 1, Fuglebolig 2, Fuglebolig 3, Fuglebolig 4.  Les mer på naturfag.no

One thought on “Kurs i arkitektur – Perleugle søker bolig

  1. Jeg syns teknologi og design er et vanskelig kompetansemål i naturfagen. Til nå må jeg innrømme at undervisningen min i dette har vært litt halvhjertet. Da jeg fikk høre om dette fuglekasse prosjektet på et kurs i vår, synes det virket kjempe morsomt. Jeg håper at jeg får tid og ressurser til å gjennomføre dette med mine elever en dag.

Legg igjen en kommentar

